Alena Hlubučková

Bachelor's thesis

Komerční komunikace značky Staropramen, komparace České republiky a Ruské federace

Commercial communication of the Staropramen brand, comparison of the Czech Republic and the Russian Federation
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá stanovením rozdílů v základních ekonomických, demografických a sociálně-psychologických aspektech České republiky a Ruské federace a na základě zjištěných údajů zhodnocením použitých nástrojů komerčních komunikací značky Staropramen na ruském a českém trhu. Teoretickým rámcem práce je vymezení pojmů marketingové a komerční komunikace a jejich význam při budování image značky …more
Abstract:
The bachelor thesis determines basic differences in economic, demographic and socio-psychological aspects between the Czech Republic and the Russian Federation and based on ascertained data are analysed tools of commercial communication used by Staropramen brand in the Russian and the Czech market. The theoretical framework of the thesis defines marketing and commercial communication and their role …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2014
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jiří Mikeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60673