Ing. Alena Krýchová

Bakalářská práce

Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku

New Marketing Trends as a Tool of Increase in Competitiveness of Company
Anotace:
Tato bakalářská práce v teoretické části analyzuje nové směry v marketingové komunikaci. V aplikační části analyzuje specifický trh přírodní a bio kosmetiky na příkladu vybrané firmy, kterou je L´Oréal, ji analyzuje a v konkurenčním prostředí porovnání z hlediska využití nových marketingových směrů a jejich efektivnosti ve srovnání s "klasickou" marketingovou komunikací.
Abstract:
This bachleor in theoretical part analyzes new trends in marketing communications. In the practical part analyzes the specific market of natural and organic cosmetics and the chosen one company, which is L'Oréal, it analyzes and compares the competitive environment in terms of the use of new marketing trends and their effectiveness in comparison with the "classical" marketing communications.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Mgr. Eva Krumpholcová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání