Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku – Ing. Alena Krýchová
Ing. Alena Krýchová
Bakalářská práce
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
New Marketing Trends as a Tool of Increase in Competitiveness of Company
Anotace:
Tato bakalářská práce v teoretické části analyzuje nové směry v marketingové komunikaci. V aplikační části analyzuje specifický trh přírodní a bio kosmetiky na příkladu vybrané firmy, kterou je L´Oréal, ji analyzuje a v konkurenčním prostředí porovnání z hlediska využití nových marketingových směrů a jejich efektivnosti ve srovnání s "klasickou" marketingovou komunikací.Abstract:
This bachleor in theoretical part analyzes new trends in marketing communications. In the practical part analyzes the specific market of natural and organic cosmetics and the chosen one company, which is L'Oréal, it analyzes and compares the competitive environment in terms of the use of new marketing trends and their effectiveness in comparison with the "classical" marketing communications.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/h3udc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Mgr. Eva Krumpholcová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání
Práce na příbuzné téma
-
The Effectiveness of the Economic Diplomacy of the Netherlands. A Study at the Embassy in Slovenia
Froukje Zuidema -
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
Nadja Montereale -
A Business Plan for a New Cosmetics Company
Pavla Široká -
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
Silvie Hynčicová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Kristýna Jančáková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Anna Oravcová -
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
Dominika Praunspergrová -
Potenciál přírodní kosmetiky na indonéském trhu
Nikola ŠURÁNKOVÁ