Tomáš Kouklík

Bakalářská práce

Marketingová komunikace na sociálních sítích a její využití u virtuálních operátorů

Marketing communication on social networks and its use for virtual operators
Anotace:
Cílem práce je analýza marketingové komunikace na sociálních sítích u vybraných virtuálních operátorů a následné doporučení změn v marketingové komunikaci, které povedou k zefektivnění marketingových aktivit na sociálních sítích. Teoretická část je zaměřena na problematiku internetového marketingu s důrazem na specifika marketingu na sociálních sítích. Hlavní pozornost je věnována především síti Facebook …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze the marketing communication on social networks of selected virtual operators and the subsequent recommendation of changes in marketing communication that will lead to more effective marketing activities on social networks. The theoretical part is focused on the issue of internet marketing with an emphasis on the specifics of marketing on social networks. Main attention …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: Daniela Kolouchová
  • Oponent: Filip Truhlář

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77577