Řízení kvality poskytovaných služeb v restauraci – Bc. Alina Koltykova
Bc. Alina Koltykova
Bakalářská práce
Řízení kvality poskytovaných služeb v restauraci
Quality Management Services in Restaurant
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá řízením kvality poskytovaných služeb v oblasti restauračních zařízení na příkladu moskevské restaurace White Rabbit. Cílem této práce je na základě provedené analýzy restaurace White Rabbit v Moskvě ohodnotit řízení kvality služeb ve zkoumaném podniku a vytvořit návrhy a doporučení, které mohou přispět ke zlepšení kvality služeb v analyzovaném gastronomickém zařízení …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with quality management of services provided in the area of restaurant facilities on the example of Moscow restaurant White Rabbit. The aim of this work is based on the analysis of the White Rabbit restaurant in Moscow to evaluate the quality of service management in the company and to create suggestions and recommendations that can contribute to improving the quality of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/us1hy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Blanka Zimáková
- Oponent: Ing. Jiří Zelený
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLTYKOVA, Alina. \textit{Řízení kvality poskytovaných služeb v restauraci}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/qspspg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Implement the Strategic Plan of Educational and Creative Activities of the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc
Davide PAVESI -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Standardy kvality jako brzda zvyšování kvality poskytovaných služeb
Jana Čápová -
Analýza kvality poskytovaných služeb v hostelu Czech Inn v Praze
Daria Sorokina -
Význam Českého systému kvality služeb pro kvalitu poskytovaných služeb v cestovním ruchu
Jana Plátenková -
Komparace nabídky a kvality poskytovaných služeb kaváren na území městské části Praha – Modřany
Barbora Chladilová -
Analýza kvality poskytovaných služieb vo vybranom hoteli v hornorakúskej oblasti cestovného ruchu
Martin Beluský -
Řízení kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Jan Vybíral