Řízení kvality poskytovaných služeb v restauraci – Bc. Alina Koltykova
Bc. Alina Koltykova
Bachelor's thesis
Řízení kvality poskytovaných služeb v restauraci
Quality Management Services in Restaurant
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá řízením kvality poskytovaných služeb v oblasti restauračních zařízení na příkladu moskevské restaurace White Rabbit. Cílem této práce je na základě provedené analýzy restaurace White Rabbit v Moskvě ohodnotit řízení kvality služeb ve zkoumaném podniku a vytvořit návrhy a doporučení, které mohou přispět ke zlepšení kvality služeb v analyzovaném gastronomickém zařízení …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with quality management of services provided in the area of restaurant facilities on the example of Moscow restaurant White Rabbit. The aim of this work is based on the analysis of the White Rabbit restaurant in Moscow to evaluate the quality of service management in the company and to create suggestions and recommendations that can contribute to improving the quality of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/us1hy/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Blanka Zimáková
- Reader: Ing. Jiří Zelený
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Implement the Strategic Plan of Educational and Creative Activities of the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc
Davide PAVESI -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Standardy kvality jako brzda zvyšování kvality poskytovaných služeb
Jana Čápová -
Analýza kvality poskytovaných služeb v hostelu Czech Inn v Praze
Daria Sorokina -
Význam Českého systému kvality služeb pro kvalitu poskytovaných služeb v cestovním ruchu
Jana Plátenková -
Komparace nabídky a kvality poskytovaných služeb kaváren na území městské části Praha – Modřany
Barbora Chladilová -
Analýza kvality poskytovaných služieb vo vybranom hoteli v hornorakúskej oblasti cestovného ruchu
Martin Beluský -
Řízení kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Jan Vybíral