Jana Nováková
Master's thesis
Extenze značky
Brand Extension
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je objasnit problematiku a významnost asociačního přemostění mezi mateřskou značkou a její extenzí. Pomocí analýzy sekundárních i primárních dat a s využitím metodiky volných asociací je postupně zkoumáno pět značek (Michelin, Cosmopolitan, Duracell, BIC a Aquila) a jejich zajímavé extenze. V rámci analýzy je kladen důraz na dominanci asociací, jejich vnitřní význam a souvislost …viacAbstract:
The goal of this Master`s Thesis is to clarify issues and significancy of association bridging between parent brand and its extension. By analysing secondary and primary data and by using free association method I researched five brands (Michelin, Cosmopolitan, Duracell, BIC and Aquila) and their interesting extension. Within the analysis is highlighted the dominance of associations, their internal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29935
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2012
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Bohumír Štědroň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29935
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
Gaurav Ashok Pandit -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská