Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu – Ing. Michal Bartoš
Ing. Michal Bartoš
Master's thesis
Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu
The Adaptation and standardization of a Marketing Communications in the Area of Continental truck Tires on the Czech and Slovak markets
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá adaptací a standardizací marketingové komunikace v případě nákladních pneumatik Continental na lokálních trzích. Teoretická část práce vychází z rešerše odborné literatury na dané téma. V praktické části se nejprve zabývá odvětvím nákladních pneumatik, produktovou analýzou a analýzou reklamních textů. Obsahuje kvantitativní průzkum, vztahující se ke značce, používanému …moreAbstract:
The Master´s thesis deals with adaptation and standardization of marketing communication in the area of Continental truck tires on local markets. The theoretical part includes literature survey. At the beginning of the practical part it concerns on truck tires industry, prod-uct analysis and analysis of advertising texts. It includes also a quantitative survey related to the brand, slogan and communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016
Accessible from:: 20. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTOŠ, Michal. \textit{Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/qsv1s1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bartoš, Michal. Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Návrh marketingové komunikace společnosti na trhu nákladní silniční dopravy
Petr Jukl -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Filip HOŠINSKÝ -
Využití nástrojů marketingové komunikace k propagaci malého podniku
Radek Šmerda -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková