Ing. Michal Bartoš

Master's thesis

Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu

The Adaptation and standardization of a Marketing Communications in the Area of Continental truck Tires on the Czech and Slovak markets
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá adaptací a standardizací marketingové komunikace v případě nákladních pneumatik Continental na lokálních trzích. Teoretická část práce vychází z rešerše odborné literatury na dané téma. V praktické části se nejprve zabývá odvětvím nákladních pneumatik, produktovou analýzou a analýzou reklamních textů. Obsahuje kvantitativní průzkum, vztahující se ke značce, používanému …more
Abstract:
The Master´s thesis deals with adaptation and standardization of marketing communication in the area of Continental truck tires on local markets. The theoretical part includes literature survey. At the beginning of the practical part it concerns on truck tires industry, prod-uct analysis and analysis of advertising texts. It includes also a quantitative survey related to the brand, slogan and communications …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016
Accessible from:: 20. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: prof. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bartoš, Michal. Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe