Ing. Michal Bartoš

Master's thesis

Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu

The Adaptation and standardization of a Marketing Communications in the Area of Continental truck Tires on the Czech and Slovak markets
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá adaptací a standardizací marketingové komunikace v případě nákladních pneumatik Continental na lokálních trzích. Teoretická část práce vychází z rešerše odborné literatury na dané téma. V praktické části se nejprve zabývá odvětvím nákladních pneumatik, produktovou analýzou a analýzou reklamních textů. Obsahuje kvantitativní průzkum, vztahující se ke značce, používanému …viac
Abstract:
The Master´s thesis deals with adaptation and standardization of marketing communication in the area of Continental truck tires on local markets. The theoretical part includes literature survey. At the beginning of the practical part it concerns on truck tires industry, prod-uct analysis and analysis of advertising texts. It includes also a quantitative survey related to the brand, slogan and communications …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zverejniť od: 20. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: prof. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bartoš, Michal. Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe