Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu – Ing. Michal Bartoš
Ing. Michal Bartoš
Diplomová práce
Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu
The Adaptation and standardization of a Marketing Communications in the Area of Continental truck Tires on the Czech and Slovak markets
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá adaptací a standardizací marketingové komunikace v případě nákladních pneumatik Continental na lokálních trzích. Teoretická část práce vychází z rešerše odborné literatury na dané téma. V praktické části se nejprve zabývá odvětvím nákladních pneumatik, produktovou analýzou a analýzou reklamních textů. Obsahuje kvantitativní průzkum, vztahující se ke značce, používanému …víceAbstract:
The Master´s thesis deals with adaptation and standardization of marketing communication in the area of Continental truck tires on local markets. The theoretical part includes literature survey. At the beginning of the practical part it concerns on truck tires industry, prod-uct analysis and analysis of advertising texts. It includes also a quantitative survey related to the brand, slogan and communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARTOŠ, Michal. \textit{Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/qsv1s1/.
Jak správně citovat práci
Bartoš, Michal. Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Návrh marketingové komunikace společnosti na trhu nákladní silniční dopravy
Petr Jukl -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Filip HOŠINSKÝ -
Využití nástrojů marketingové komunikace k propagaci malého podniku
Radek Šmerda -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková