Daria LEMESHEVA
Master's thesis
Bachařina
Zpověď o zaměstnání v české věznici
Prison-guarding
Anotácia:
Jaké to je, pracovat v české věznici? Není to otázka, kterou bychom si běžně pokládali, avšak vědět odpověď na danou záhadu je více než lákavé. Kniha Bachařina: Zpověď o zaměstnání v české věznici si dává za cíl přiblížit čtenáři tuto neobvyklou zkušenost skrze velmi osobní monolog mladého zaměstnance vězeňské služby ČR.Abstract:
What is it like to work in a Czech prison? It's not a question we would normally ask, but knowing the answer to this mystery is more than tempting. The book Prison-guarding: Confessions of a Job in a Czech Prison aims to bring this unusual experience to the reader through the very personal monologue of a young employee of the Czech Prison Service.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: MgA. Juliána Chomová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEMESHEVA, Daria. Bachařina. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignMaster programme / odbor:
Design / Design - Graphic Design II
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Marketingová a vizuální komunikace prezidentské kampaně Marka Hilšera
Jakub Dudáček -
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Leona Kubišová -
Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice
Antonín Jumr -
Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny
Eva Junková -
Vizuální komunikace ateliéru Arts Management
Lei Lee Litt