Veronika Vacková

Diplomová práce

Význam positioningu značky s aplikací na Google

The importance of brand positioning with the application on Google
Anotace:
První kapitola práce tvoří teoretický základ pro následující, prakticky zaměřené kapitoly. Pojednává o značce a jejímu významu v marketingu, je zde vymezena identita a image značky, povědomí o značce, metody stanovení její hodnoty a strategie positioningu. Další dvě části práce jsou zaměřeny prakticky přímo na značku Google. Ve druhé kapitole je představena společnost Google a následně jsou analyzovány …více
Abstract:
The first chapter of the diploma thesis is a theoretical background for the following, practically oriented chapters. It discusses a brand and its importance in marketing, and also deals with brand identity, image, brand awareness, methods of determining brand value and positioning strategies. The other two parts of thesis are practical and focus directly at the brand Google. The second chapter introduces …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2012
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Michaela Součková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29249

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod