Marketingová komunikace EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s. – Iryna Zelenska
Iryna Zelenska
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s. V první kapitole je teoreticky vymezena marketingová komunikace a její nástroje a metody použité pro zpracování bakalářské práce (SWOT analýza). V rámci druhé kapitoly je provedena analýza marketingové komunikace EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s. se zaměřením na využívané nástroje a obsah marketingové komunikace. Dále je s využitím …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication of EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s. The first chapter theoretically defines marketing communication and its tools and methods used to process the bachelor's thesis (the SWOT analysis). In the second chapter, there is an analysis of the marketing communication of EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s., which is focusing on used tools and the content of the marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zelenska, Iryna. Marketingová komunikace EAST BOHEMIAN AIRPORT a.s.. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / odbor:
Transport Technology and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Práce na příbuzné téma
-
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová komunikace společnosti ZFP GROUP, a.s.
Kristýna Sirníková -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
Monika Zárubová -
Marketingová komunikace společnosti Lázně Darkov, a.s.
Jana Ciepliková -
Marketingová komunikace Gastro - Menu Express, a. s.
Filip Waschek