Marketingová strategie elektronického obchodu s parfémy – Ela Pokorná
Ela Pokorná
Diplomová práce
Marketingová strategie elektronického obchodu s parfémy
Marketing Strategy of Fragrance Online Shop
Anotace:
Práce si klade za cíl zhodnotit fungování a marketingovou strategii předchozího elektronického obchodu s parfémy provozovaném společností VEDICI, s.r.o. a na základě provedených analýz navrhnout marketingovou strategii pro nově zakládaný elektronický obchod v tomto oboru. Návrh se opírá o komplexní teoretický přehled se zaměřením na strategický a online marketing, dále o situační analýzu vnějšího prostředí …víceAbstract:
The aim of this thesis is operation and marketing strategy evaluation of previous fragrance online shop run by VEDICI, s.r.o. and to propose a marketing strategy for a new planned electronic shop within this business line based on analyses done. This proposal is built on comprehensive theoretical overview in terms of strategic and online marketing, as well as external and internal situational analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31137
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Jan Svátek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31137
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann