Vliv stravy a stravovacích návyků na edukaci žáků s ADHD na prvním stupni základní školy – Adéla RATAJOVÁ
Adéla RATAJOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv stravy a stravovacích návyků na edukaci žáků s ADHD na prvním stupni základní školy
The impact of diet and eating habits on the education of pupils with ADHD in primary school
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem stravy a stravovacích návyků na edukaci žáků s ADHD na prvním stupni základní školy. Jejím cílem je teoreticky představit čtenářům problematiku stravování a stravovacích návyků u žáků s ADHD. V rámci praktické části je hlavním cílem zjistit, jak se stravují žáci s ADHD na prvním stupni základní školy a analyzovat do jaké míry má jejich jídelníček vliv na jejich …viacAbstract:
This bachelors thesis aims to explain the influence of diet and eating habits on the education of pupils with ADHD in primary school. Its main purpose is to theoretically introduce the problematic of eating and eating habits of pupils with ADHD. Within the practical part, the main purpose is to discover what are the eating habits of pupils with ADHD in primary school and to analyse to which extent …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Veronika Vavrušková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RATAJOVÁ, Adéla. Vliv stravy a stravovacích návyků na edukaci žáků s ADHD na prvním stupni základní školy. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ