Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie – Bc. Renata Pithardová
Bc. Renata Pithardová
Master's thesis
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Loyalty program as a key part of a marketing strategy
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie. Toto téma je velmi aktuální, jelikož zákazníci jsou věrnostními programy často motivováni a přesvědčeni ke koupi produktu. Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu modelu věrnostního programu pro konkrétní internetový obchod Přilep Se. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První …moreAbstract:
The subject matter of this thesis is a loylaty program as key to a marketing strategy. This area of marketing strategy is paramount since loyalty programs stimulate and inicite customers to buy products. This thesis aims to create a loyalty program model for Přilep Se, an online store. The thesis is divided into theoretical and practical part. The former part deals with theoretical background and resources …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/iqktv/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PITHARDOVÁ, Renata. \textit{Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie} Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/qtb7ze/. [cit. 2024-03-28].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Tracing The Origins Of Eucharistic Magic: On the Role of Cognitive Attraction in the Cultural Transmission of Collective Rituals
Vojtěch Kaše -
Zvýšení efektivity obchodního procesu/Increase the efficiency of the business process
Jakub Hradil -
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
Romana Šmírová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Návrh strategie internetového marketingu při zavádění projektu na trh
Iva Vaňková -
Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost
Ared Tagani -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová