Bc. Renata Pithardová

Master's thesis

Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie

Loyalty program as a key part of a marketing strategy
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie. Toto téma je velmi aktuální, jelikož zákazníci jsou věrnostními programy často motivováni a přesvědčeni ke koupi produktu. Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu modelu věrnostního programu pro konkrétní internetový obchod Přilep Se. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První …more
Abstract:
The subject matter of this thesis is a loylaty program as key to a marketing strategy. This area of marketing strategy is paramount since loyalty programs stimulate and inicite customers to buy products. This thesis aims to create a loyalty program model for Přilep Se, an online store. The thesis is divided into theoretical and practical part. The former part deals with theoretical background and resources …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní