Vliv kyberkultury na čtenářskou/funkční gramotnost žáků – Bc. Jana VINTROVÁ
Bc. Jana VINTROVÁ
Diplomová práce
Vliv kyberkultury na čtenářskou/funkční gramotnost žáků
Influence of cyberculture on readers/functional literacy of pupils
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vliv digitálních technologií a internetu na čtenářskou gramotnost žáků. Charakterizuje základní pojmy spojené s kyberkulturou, popisuje výhody a nevýhody užívání kyberkultury a s ní spojená rizika komunikace. Dále se zabývá možnostmi zvyšování čtenářské gramotnosti a uvádí výsledky mezinárodního šetření PIRLS a PISA.Abstract:
The diploma thesis is based on influence of digital technology and internet on readers literacy of pupils. It characterizes the basic terms that are related to cyberculture, it describes the advantages and disadvantages of using the cyberculture and the possibiltity of dangerous communications connected to the cyberculture. Then it deals with the possibilities for encreasing the readers literacy and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Hana Marešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VINTROVÁ, Jana. Vliv kyberkultury na čtenářskou/funkční gramotnost žáků. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie a rizika jejich využití ve vzdělávání
Martina MATOUŠKOVÁ -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková -
Bibliotéka zábavného čtení a revue Denice Jakuba Malého mezi zábavou a poučením
Marek Želísko
Název
Vložil
Vloženo
Práva