Hodnocení žáků střední odborné školy jako motivační faktor – Romana Prušová
Romana Prušová
Bachelor's thesis
Hodnocení žáků střední odborné školy jako motivační faktor
Evaluation of students secondary vocational school as a motivating factor
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na hodnocení ve vybraných středních odborných školách. Hlavním cílem teoretické části této bakalářské práce je definování hlav-ních pojmů, zmapování přehledu typů hodnocení, objasnění cílů hodnocení s důrazem na motivaci žáků. Dalším cílem je vysvětlit důležitost motivace při hod-nocení se zaměřením na to, co by motivační hodnocení mělo žákům přinést. Mate-riálem pro zpracování …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with evaluation in selected secondary schools. The main aim of the theoretical part of this thesis is defining the main concepts, mapping types of evaluation, clarifying the objectives of evaluation with emphasis on the motivation of pupils. Another aim is to explain the importance of motivation in the evaluation focused on what the motivating evaluation should bring to pupils …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marie Horáčková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong LearningBachelor programme / field:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Theses on a related topic
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Slovní hodnocení v Montessori škole
Kristýna Hubáčková -
Metody klasifikace se zaměřením na slovní a procentuální hodnocení
Monika Orálková -
Formy hodnocení výkonu pracovníků
Jana Pohanková -
Formy hodnocení výkonu pracovníků
Pavlína Tučková -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová -
Hodnocení žáků - formy hodnocení a jejich působení na žáka
Karolina Kulifajová -
Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Nikola Doležalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights