Problémy začínajících učitelů 1. stupně ZŠ – Mgr. Eva Kubánková
Mgr. Eva Kubánková
Diplomová práce
Problémy začínajících učitelů 1. stupně ZŠ
Difficulties of Beginning Teachers at Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problémy začínajících učitelů 1. stupně ZŠ. Cílem práce je zjistit, s jakými problémy se začínající učitele potýkají. V teoretické části je popsána profesní dráha učitele. Jsou zde také shrnuty výsledky dosavadních výzkumů zaměřených na problémy začínajících učitelů. Dále je zde kapitola pojednávající o mentoringu v učitelské přípravě. Praktická část popisuje a vyhodnocuje …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the difficulties of beginning teachers at primary school. The aim of the thesis is to find out the problems of beginning teachers. The theoretical part describes the teacher´s career. There are also summarized the results of current studies which are focused on difficulties of beginning teachers. One chapter is focused on mentoring during the teaching training. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y5zrd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Markéta Švrčková Nedevová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Integrovaná terénní výuka na 1. stupni ZŠ a její využití na příkladu Uherskohradišťského regionu
Anna Zacharová -
Diferencovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ zaměřená na slovní úlohy
Jakub Kostrhun -
Problematika receptivní hudební výchovy na 1. stupni ZŠ se zaměřením na významové charakteristiky v hudbě
Anežka Indráková