Jiří Brázdil

Master's thesis

Reklama jako sémiotický problém (Reklama a její sémiotická analýza)

Commercial As a Matter of Semiotics
Abstract:
The dissertation deals with the semiotic analysis of German commercials. In its theoretical part the semiotics, especially the Ecos semiotics of the visual code, and the principles of commercial are presented. In the applied part is undertaken an analysis of three commercials from the German press
Abstract:
Diplomová práce se zabývá sémiotickou analýzou produktů německé reklamní branže. V její teoretické části jsou krátce představeny sémiotika se zřetelem k Ecovu pojetí vizuálního kódu a dále pak základy reklamy. V praktické části je provedena analýza tří reklam pocházejících z německého tisku
 
 
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 5. 2010
  • Supervisor: Karel Frank
  • Reader: Veronika Opletalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 31. 3. 2010 dostupné: světu
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses qtnmzv qtnmzv/2
20/4/2010
Folders
Files
Nejezchleba, O.
3/6/2010
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.