Jiří Brázdil

Master's thesis

Reklama jako sémiotický problém (Reklama a její sémiotická analýza)

Commercial As a Matter of Semiotics
Abstract:
The dissertation deals with the semiotic analysis of German commercials. In its theoretical part the semiotics, especially the Ecos semiotics of the visual code, and the principles of commercial are presented. In the applied part is undertaken an analysis of three commercials from the German press
Abstract:
Diplomová práce se zabývá sémiotickou analýzou produktů německé reklamní branže. V její teoretické části jsou krátce představeny sémiotika se zřetelem k Ecovu pojetí vizuálního kódu a dále pak základy reklamy. V praktické části je provedena analýza tří reklam pocházejících z německého tisku
 
 
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 5. 2010
  • Vedúci: Karel Frank
  • Oponent: Veronika Opletalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 31. 3. 2010 dostupné: světu
 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses qtnmzv qtnmzv/2
20. 4. 2010
Složky
Soubory
Nejezchleba, O.
3. 6. 2010
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.