Adriana Komárová

Bakalářská práce

Autorska módna značka

Značka J.II.

Author's Fashion Brand
Anotace:
Vytvorenie vlastnej odevnej značky, vytvorenie identity značky ktorá vychádza zo špecifík módneho marketingu prepojením jasnej vízii dizajnéra, priebeh hľadania inšpirácií k vytvoreniu konceptu značky z vlastným názvom a logom, bude cieľom teoretickej časti bakalárskej práce . Praktická časť predstavu-je úvodnú kolekciu, ktorá bude inšpirovaná osobitou comics -ovou tvorbou, ktorá sa pretransformuje …více
Abstract:
Creating a brand name, creating a brand identity based on the specifics of fashion marketing by linking a clear vision of the designer, the search for inspiration to create a brand concept with its own name and logo will be the theoretical part of my bachelor thesis. The practical part represents introductory collection that will be inspired by a distinctive comic creation that transforms into a certain …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Art. Pavel Brejcha

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Komárová, Adriana. Autorska módna značka. Zlín, 2018. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design oděvu

Práce na příbuzné téma