Adriana Komárová
Bakalářská práce
Autorska módna značka
Značka J.II.
Author's Fashion Brand
Anotace:
Vytvorenie vlastnej odevnej značky, vytvorenie identity značky ktorá vychádza zo špecifík módneho marketingu prepojením jasnej vízii dizajnéra, priebeh hľadania inšpirácií k vytvoreniu konceptu značky z vlastným názvom a logom, bude cieľom teoretickej časti bakalárskej práce . Praktická časť predstavu-je úvodnú kolekciu, ktorá bude inšpirovaná osobitou comics -ovou tvorbou, ktorá sa pretransformuje …víceAbstract:
Creating a brand name, creating a brand identity based on the specifics of fashion marketing by linking a clear vision of the designer, the search for inspiration to create a brand concept with its own name and logo will be the theoretical part of my bachelor thesis. The practical part represents introductory collection that will be inspired by a distinctive comic creation that transforms into a certain …víceKlíčová slova
Kľúčové slová autorská značka fashion comics ilustrácia inovácia irónia fun aktuálnosť
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Komárová, Adriana. Autorska módna značka. Zlín, 2018. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design oděvu
Práce na příbuzné téma
-
3D anaglyf efekt
Frederika Motúzová