Marketingová komunikace ve vybraném podniku – Bc. Filip HOŠINSKÝ
Bc. Filip HOŠINSKÝ
Master's thesis
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Marketing communication in selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo analyzovat a zhodnotit, jaký je současný stav marketingové komunikace, potažmo online marketingové komunikace ve Firmě XY a zda je tato komunikace efektivní. Následně zhodnotit tento stav a navrhnout jisté změny, které by mohly vést ke zlepšení této komunikace. Jelikož firma nechce investovat tolik financí do marketingové online propagace, je důležité hledat možné alternativy …moreAbstract:
This diploma thesis investigates the problems of marketing communication in the selected company. The aim is determining the current condition of online marketing communication in selected company. Next steps and measures that are leading to improve marketing communication are deduced form the results of survey. We can divide the diploma´s thesis into several parts. The theoretical part is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Rolínek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOŠINSKÝ, Filip. \textit{Marketingová komunikace ve vybraném podniku}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/qtspex/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOŠINSKÝ, Filip. Marketingová komunikace ve vybraném podniku. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu
Kristýna Maršíčková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Hana Demelová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Světlana Vavríková -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Tereza Šímová -
Marketingová komunikace nákupních center
Pavlína Junková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights