Marketingová komunikace ve vybraném podniku – Bc. Filip HOŠINSKÝ
Bc. Filip HOŠINSKÝ
Diplomová práce
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Marketing communication in selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo analyzovat a zhodnotit, jaký je současný stav marketingové komunikace, potažmo online marketingové komunikace ve Firmě XY a zda je tato komunikace efektivní. Následně zhodnotit tento stav a navrhnout jisté změny, které by mohly vést ke zlepšení této komunikace. Jelikož firma nechce investovat tolik financí do marketingové online propagace, je důležité hledat možné alternativy …víceAbstract:
This diploma thesis investigates the problems of marketing communication in the selected company. The aim is determining the current condition of online marketing communication in selected company. Next steps and measures that are leading to improve marketing communication are deduced form the results of survey. We can divide the diploma´s thesis into several parts. The theoretical part is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Rolínek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOŠINSKÝ, Filip. Marketingová komunikace ve vybraném podniku. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu
Kristýna Maršíčková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Hana Demelová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Světlana Vavríková -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Tereza Šímová -
Marketingová komunikace nákupních center
Pavlína Junková
Název
Vložil
Vloženo
Práva