Webová prezntace jako významný komunikační nástroj ve wellness – Bc. Radka HOŠKOVÁ
Bc. Radka HOŠKOVÁ
Bakalářská práce
Webová prezntace jako významný komunikační nástroj ve wellness
Web presentation as an important communication tool in wellness.
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Webová prezentace jako významný komunikační nástroj ve wellness podává všeobecný přehled o oboru wellness. Cílem je analyzovat webové prezentace jednotlivých wellness zařízení a určit, jaké prvky marketingových komunikací se nejvíce využívají k prezentaci wellness zařízení. Tyto informace a PR strategie zjistím na základě osobních rozhovorů s manažery vybraných wellness zařízení …víceAbstract:
Bachelor thesis on Web presentation as an important communication tool in wellness makes a general overview of the field of wellness. The main aim is to analyze the individual websites of the chosen wellness facilities and to determine what elements of marketing communications are the most used in the presentation of wellness facilities. This information and PR strategy will be based on personal interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10505
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOŠKOVÁ, Radka. Webová prezntace jako významný komunikační nástroj ve wellness. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Komunikace firmy prostřednictvím reportů udržitelnosti: vliv udržitelného managementu na angažovanost zaměstnanců
Pavlína Pokorná -
Taktické scénáře prodejní komunikace v podmínkách areálu mezinárodních letišť
Lucie Piedová -
Komunikace v obtížných situacích
Hana Brůžová -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých etapách vývoje podniku
Yelena Kolokolnikova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Petra Ritschelová