Bc. Adéla Horečková

Master's thesis

Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.

Marketing Mix of the Company Frontier Components, Ltd.
Abstract:
Závěrečná práce se zabývá rozborem současného marketingového mixu společnosti Frontier Components s.r.o., která obchoduje na mezinárodním trhu. Cílem diplomové práce je posouzení nástrojů marketingového mixu a následně navrhnutí opatření a doporučení, která by mohla vést ke zlepšení v této oblasti. První kapitola je věnována základním teoretickým pojmům a vysvětlením ohledně prvků marketingového mixu …more
Abstract:
The final thesis analyses the current marketing mix of Frontier Components, Ltd. trading on the international market. The aim of the thesis is to assess the marketing mix tools and then suggest measures and recommendations that could lead to improvements in this area. The first chapter is devoted to basic theoretical concepts and explanations regarding the elements of the marketing mix in general. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2024
  • Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Daniel Siwek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing