Analýza marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu – Zuzana KYNCLOVÁ
Zuzana KYNCLOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu
Analysis of the Marketing Communication Mix of Prague in Terms of Tourism
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu. Teoretická část popisuje současné trendy v marketingové komunikaci a marketingu měst obecně, rovněž se zabývá a charakterizuje jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu obce. Praktická část je věnována analýze současného využití nástrojů komunikačního mixu hlavního města Prahy …moreAbstract:
My bachelor thesis is concentrated on analysis of the marketing communication mix of Prague in terms of tourism. The theoretical part describes current trends in marketing communications and marketing cities in general, also is engaged and describes the various tools of marketing communication mix of town. The practical part is devoted to analysis of current use of instruments of communication mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Accessible from:: 15. 5. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KYNCLOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/qtzmw3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KYNCLOVÁ, Zuzana. Analýza marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Management and Economics in Public Sector Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková