Bc. Satish Kumar Sharmar

Diplomová práce

The Influence of Social Network on Online Purchasing Behavior of Consumers

Abstract:
The primary goal of this study is to look into the relationship between social media and online purchasing behaviour of consumers. This study defines various aspects of social media marketing that influence people's purchasing behaviour. This study's primary research approach is quantitative, and an online survey is conducted in country India, to evaluate the elements of social media influencing customer …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tomáš Maier, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses qu9zl7 qu9zl7/2
2. 4. 2021
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.