The Influence of Social Network on Online Purchasing Behavior of Consumers – Bc. Satish Kumar Sharmar
Bc. Satish Kumar Sharmar
Diplomová práce
The Influence of Social Network on Online Purchasing Behavior of Consumers
Abstract:
The primary goal of this study is to look into the relationship between social media and online purchasing behaviour of consumers. This study defines various aspects of social media marketing that influence people's purchasing behaviour. This study's primary research approach is quantitative, and an online survey is conducted in country India, to evaluate the elements of social media influencing customer …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Maier, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHARMAR, Satish Kumar. \textit{The Influence of Social Network on Online Purchasing Behavior of Consumers}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/qu9zl7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza -
Online and Smartphone Consumer Behaviour of Spanish Millennials
Luis Perez Montesa -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
Influence of Social Media Platforms on Tourism Development in India: Building Reputation through Attractive Destinations
Roshan Paul -
Influence of Social Media on Social Movements during the Arab Spring: Example of Egypt and Tunisia
Seckin Can Aydogan -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger
Název
Vložil
Vloženo
Práva