Chinese Consumer Decision Analysis in the new era – Xiaoqiu Yue
Xiaoqiu Yue
Bakalářská práce
Chinese Consumer Decision Analysis in the new era
Abstract:
After political, cultural and economic changes, China has entered a new era with a huge economic volume and is closely related to foreign capital. The highly active Chinese market is extremely competitive, and the correct analysis of consumer decisions can provide ideas for business operations and decision-making, and help business succeed in market competition. Therefore, this thesis analyzes several …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: Jana Kalabisová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Factors driving consumer’s decision related to mobile phones
Hong Ngoc Dang -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal -
Impact of greenwashing (marketing) on consumer behavior
Stephanie Aduku -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Changes in Chinese Consumer Behavior before and after the COVID-19 Pandemic
Shaojia Liu -
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
Xinyu Liu
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
4. 3. 2023