Martina Hašková

Bachelor's thesis

Propagace kulturní akce Bučovice 1645: dobývání zámku

Promotion of the Cultural Event Bučovice 1645: Conquering the Castle
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem efektivity využití prostředků komunikačního mixu při propagaci kulturní akce Bučovice 1645: dobývání zámku. V teoretické části se zaměřuje na zařazení kulturní události v rámci oblasti marketingu, rozebírá ji z pohledu marketingového mixu a hledá teoretická východiska propagace prostřednictvím nástrojů komunikačního mixu. Pohlíží na ni i jako na nástroj rozvoje cestovního …more
Abstract:
The banechlors´s thesis deals with the topic of the effectiveness of the use of means of communication mix in the promotion of the cultural event Bučovice 1645: Conquest of the Castle. In the theoretical part, it focuses on the inclusion of a cultural event within the field of marketing, analyzes it from the point of view of the marketing mix, and looks for theoretical starting points for promotion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hašková, Martina. Propagace kulturní akce Bučovice 1645: dobývání zámku. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications