Emmanuella Naa Komiley Tetteh

Master's thesis

A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana

A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
Abstract:
In today's competitive financial sector, robust brand identity is crucial. This thesis examines how corporate branding strategies impact Prudential Bank Limited Ghana's performance, showing a positive link between strong branding and better financial outcomes. Effective branding leads to greater customer loyalty, market differentiation, and improved financial indicators. The study underscores the importance …viac
Abstract:
In today's competitive financial sector, robust brand identity is crucial. This thesis examines how corporate branding strategies impact Prudential Bank Limited Ghana's performance, showing a positive link between strong branding and better financial outcomes. Effective branding leads to greater customer loyalty, market differentiation, and improved financial indicators. The study underscores the importance …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tetteh, Emmanuella Naa Komiley. A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Management and Marketing / Management and Marketing