A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana – Emmanuella Naa Komiley Tetteh
Emmanuella Naa Komiley Tetteh
Diplomová práce
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
Abstract:
In today's competitive financial sector, robust brand identity is crucial. This thesis examines how corporate branding strategies impact Prudential Bank Limited Ghana's performance, showing a positive link between strong branding and better financial outcomes. Effective branding leads to greater customer loyalty, market differentiation, and improved financial indicators. The study underscores the importance …víceAbstract:
In today's competitive financial sector, robust brand identity is crucial. This thesis examines how corporate branding strategies impact Prudential Bank Limited Ghana's performance, showing a positive link between strong branding and better financial outcomes. Effective branding leads to greater customer loyalty, market differentiation, and improved financial indicators. The study underscores the importance …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TETTEH, Emmanuella Naa Komiley. \textit{A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/qufxsr/.
Jak správně citovat práci
Tetteh, Emmanuella Naa Komiley. A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management and Marketing / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová -
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
Johana Chlistovská -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
Gaurav Ashok Pandit -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Mariami Denosashvili -
The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
Sára Dimovová