Viktor Jůna

Bakalářská práce

Vizuální komunikace firmy

Corporate visual identity
Anotace:
Bakalářská práce popisuje analýzu vizuální identity a následnou práci s ní, za účelem návrhu vizuální stránky marketingové kampaně. Práce se zabývá problematikou firemní identity a vizuální komunikace. Dále je popsán grafický manuál včetně jeho prvků a jejich uplatnění při tvorbě vizuální komunikace. Druhá polovina práce analyzuje vizuální identitu společností HP Inc. a Hewlett Packard Enterprise a …více
Abstract:
The bachelor thesis describes the analysis of the visual identity and the subsequent work with it to design the visual side of the marketing campaign. The bachelor thesis describes the issue of corporate identity and visual communication. Afterwards it focuses on the graphic manual, mainly on its elements and their application in the visual communication. The second half of the bachelor thesis analyses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Žižka

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jůna, Viktor. Vizuální komunikace firmy. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika

Práce na příbuzné téma

Všechny práce