Viktor Jůna

Bachelor's thesis

Vizuální komunikace firmy

Corporate visual identity
Abstract:
Bakalářská práce popisuje analýzu vizuální identity a následnou práci s ní, za účelem návrhu vizuální stránky marketingové kampaně. Práce se zabývá problematikou firemní identity a vizuální komunikace. Dále je popsán grafický manuál včetně jeho prvků a jejich uplatnění při tvorbě vizuální komunikace. Druhá polovina práce analyzuje vizuální identitu společností HP Inc. a Hewlett Packard Enterprise a …more
Abstract:
The bachelor thesis describes the analysis of the visual identity and the subsequent work with it to design the visual side of the marketing campaign. The bachelor thesis describes the issue of corporate identity and visual communication. Afterwards it focuses on the graphic manual, mainly on its elements and their application in the visual communication. The second half of the bachelor thesis analyses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Tomáš Žižka

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jůna, Viktor. Vizuální komunikace firmy. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics

Theses on a related topic

All theses