Viktor Jůna
Bachelor's thesis
Vizuální komunikace firmy
Corporate visual identity
Abstract:
Bakalářská práce popisuje analýzu vizuální identity a následnou práci s ní, za účelem návrhu vizuální stránky marketingové kampaně. Práce se zabývá problematikou firemní identity a vizuální komunikace. Dále je popsán grafický manuál včetně jeho prvků a jejich uplatnění při tvorbě vizuální komunikace. Druhá polovina práce analyzuje vizuální identitu společností HP Inc. a Hewlett Packard Enterprise a …moreAbstract:
The bachelor thesis describes the analysis of the visual identity and the subsequent work with it to design the visual side of the marketing campaign. The bachelor thesis describes the issue of corporate identity and visual communication. Afterwards it focuses on the graphic manual, mainly on its elements and their application in the visual communication. The second half of the bachelor thesis analyses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tomáš Žižka
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jůna, Viktor. Vizuální komunikace firmy. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Komunikace a vizuální identita komunitního plánování sociálních služeb
Dagmar GREGOROVÁ -
Vizuální komunikace uměleckých festivalů a kulturních akcí
Karolína Kostková -
Vizuální komunikace vybraných univerzitních galerií
Ondřej Šulák -
Vizuální identita
Monika MYSLIVEČKOVÁ -
Jednotná vizuální identita lektorského centra GASK v Kutné Hoře
Tereza Budská -
Vizuální a mediální komunikace Průhonického parku
Tereza Smitková