Česko-německá obchodní a průmyslová komora a její význam pro obchodní spolupráci mezi ČR a SRN – Jana Vykoukalová
Jana Vykoukalová
Diplomová práce
Česko-německá obchodní a průmyslová komora a její význam pro obchodní spolupráci mezi ČR a SRN
German-Czech Chamber of Industry and Commerce and its importance for business cooperation between the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Anotace:
Diplomová práce se zabývá významem Česko-německé obchodní a průmyslové komory pro obchodní spolupráci mezi Českou republikou a Spolkovou republikou Německo, a to zejména s ohledem na účast českých firem na veletrzích v Německu i německých firem na českých veletrzích. Teoretická část práce charakterizuje historii vztahů mezi ČR a SRN, české i německé kulturní standardy, obchodní výměnu mezi těmito dvěma …víceAbstract:
This thesis is focused on the importance of the German-Czech Chamber of Industry and Commerce for business cooperation between the Czech Republic and Germany, especially with a focus on the participation of Czech companies at trade fairs in Germany and German companies at the Czech trade fairs. The theoretical part describes the history of relation between the Czech Republic and Germany, Czech and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44845
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: George Geveke
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44845
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Deutsch-tschechische Massenmedien im Vergleich. Am Beispiel von Plus Magazin und Theaterzeitung.
Petra Matějková -
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies in the E-commerce and Online Retail Industry
Iuliia Kasianova -
Assessment of the financial position and performance of the company Amazon operating in the e-commerce industry
Aowei Liu -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Odborná praxe ve společnosti Wexford Chamber of Industry and Commerce
Hélene CORRIEU -
Činnost Česko-německé obchodní a průmyslové komory v oblasti cestovního ruchu
Nikola Krausová -
Česko-německá obchodní a průmyslová komora
Lenka Polišenská -
Komparace kulturních standardů česko-německých a česko-rakouských s důrazem na obchodní jednání
Lucie Kynclová