Veronika Krhounová

Bakalářská práce

Kulturní diplomacie a značka Česká republika

Cultural diplomacy and the Czech republic brand
Anotace:
Předkládaná práce si klade za cíl shrnout základní informace, týkající se kulturní diplomacie a nation brandingu. Teoretické poznatky uplatňuje při charakteristice a hodnocení současného stavu značky Česká republika. Práce nalézá teoretická východiska problematiky, věnuje se základním pojmům a popisuje souvislosti, které by měly vést k výstižné deskripci oblasti kulturní diplomacie a nation brandingu …více
Abstract:
The submitted thesis aims to summarize the basic information of cultural diplomacy and nation branding. The theoretical findings are used for characteristic of the present state of the Czech Republic brand. The thesis is describing the theoretical bases, main terms and connections between them, all these should lead into complete description of the cultural diplomacy and nation branding sphere. Next …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedoucí: Markéta Dianová
  • Oponent: Václav Riedlbauch

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/67545