Veronika Krhounová

Bachelor's thesis

Kulturní diplomacie a značka Česká republika

Cultural diplomacy and the Czech republic brand
Abstract:
Předkládaná práce si klade za cíl shrnout základní informace, týkající se kulturní diplomacie a nation brandingu. Teoretické poznatky uplatňuje při charakteristice a hodnocení současného stavu značky Česká republika. Práce nalézá teoretická východiska problematiky, věnuje se základním pojmům a popisuje souvislosti, které by měly vést k výstižné deskripci oblasti kulturní diplomacie a nation brandingu …more
Abstract:
The submitted thesis aims to summarize the basic information of cultural diplomacy and nation branding. The theoretical findings are used for characteristic of the present state of the Czech Republic brand. The thesis is describing the theoretical bases, main terms and connections between them, all these should lead into complete description of the cultural diplomacy and nation branding sphere. Next …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 2. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2013
  • Supervisor: Markéta Dianová
  • Reader: Václav Riedlbauch

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/67545