Bc. Kateřina Pacíková

Diplomová práce

Marketingová analýza Opus musicum

Marketing analysis of Opus musicum
Anotace:
Opus musicum je nezisková organizace nabízející knižní vydavatelství a hudební revue s dlouholetou tradicí především v jihomoravském regionu. Od roku 1969 kontinuálně vydávaný tištěný časopis, nyní s dvouměsíční periodicitou, si za dobu své existence vybudoval významné postavení. Problematika neziskového sektoru se však v plné míře dotýká také Opus musicum a specifika tohoto sektoru, především v kulturní …více
Abstract:
Opus musicum is a non-profit organization with a long tradition of book publishing and music revues, especially in the South-Moravian Region. Since 1969, the continuously published magazine in printed version, now on a regular schedule of two month period, has achieved a reputable position. However, Opus musicum is also affected by problems of the non-profit sector in the full extent and its operation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta