Marketingová analýza Opus musicum – Bc. Kateřina Pacíková
Bc. Kateřina Pacíková
Diplomová práce
Marketingová analýza Opus musicum
Marketing analysis of Opus musicum
Anotace:
Opus musicum je nezisková organizace nabízející knižní vydavatelství a hudební revue s dlouholetou tradicí především v jihomoravském regionu. Od roku 1969 kontinuálně vydávaný tištěný časopis, nyní s dvouměsíční periodicitou, si za dobu své existence vybudoval významné postavení. Problematika neziskového sektoru se však v plné míře dotýká také Opus musicum a specifika tohoto sektoru, především v kulturní …víceAbstract:
Opus musicum is a non-profit organization with a long tradition of book publishing and music revues, especially in the South-Moravian Region. Since 1969, the continuously published magazine in printed version, now on a regular schedule of two month period, has achieved a reputable position. However, Opus musicum is also affected by problems of the non-profit sector in the full extent and its operation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n0py9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Specifika a analýza financování neziskové organizace
Alena Bauerová -
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Strategická analýza organizace neziskové organizace Bezobalu, z.ú.
Ludmila Bobková -
Strategická analýza organizace neziskové organizace Stará škola
Michaela Ečerová