Bc. Petra Trávníčková

Diplomová práce

Analýza didaktické činnosti učitele v kontextu využití dětských prekonceptů.

Analysis of the educational activities of the preschool teacher in terms of monitoring children's naive theories
Anotace:
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na zjišťování postupů učitelek mateřských škol ve vztahu k využívání dětských prekonceptů ve formálním vzdělávání v mateřských školách. Autorka představuje teoretické koncepce, které jsou uplatňovány při práci s dětskými prekoncepty ve školách. Analyzuje je, a vytváří platformu pro vlastní empirické šetření. Výzkum byl uskutečněn pomocí polostrukturovaného interview …více
Abstract:
This study is focused on determining the processes preschool teachers in relation to the use of children´s preconceptions in formal education in kindergartens. The author presents the theoretical concepts that are applied when working with children´s preconceptions in schools. Analyzes it and creates a platform for underlying empirical investigation. The research was implemented using semi-structured …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Trávníčková, Petra. Analýza didaktické činnosti učitele v kontextu využití dětských prekonceptů.. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku