Analýza didaktické činnosti učitele v kontextu využití dětských prekonceptů. – Bc. Petra Trávníčková
Bc. Petra Trávníčková
Diplomová práce
Analýza didaktické činnosti učitele v kontextu využití dětských prekonceptů.
Analysis of the educational activities of the preschool teacher in terms of monitoring children's naive theories
Anotace:
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na zjišťování postupů učitelek mateřských škol ve vztahu k využívání dětských prekonceptů ve formálním vzdělávání v mateřských školách. Autorka představuje teoretické koncepce, které jsou uplatňovány při práci s dětskými prekoncepty ve školách. Analyzuje je, a vytváří platformu pro vlastní empirické šetření. Výzkum byl uskutečněn pomocí polostrukturovaného interview …víceAbstract:
This study is focused on determining the processes preschool teachers in relation to the use of children´s preconceptions in formal education in kindergartens. The author presents the theoretical concepts that are applied when working with children´s preconceptions in schools. Analyzes it and creates a platform for underlying empirical investigation. The research was implemented using semi-structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Trávníčková, Petra. Analýza didaktické činnosti učitele v kontextu využití dětských prekonceptů.. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza adaptivního výukového webu Umíme.to se zaměřením na dějepis
Veronika Štolfová -
Pozice asistenta pedagoga v pedagogickém týmu
Alexandra Luhanová -
Jak učitelka diagnostikuje dětské prekoncepty
Diana Kořínková -
Prekoncepty dětí předškolního věku o zdraví a vliv edukačních aktivit na jejich transformaci: případová studie
Natálie Odehnalová -
Dětské prekoncepty o kostře člověka
Andrea Dalajková -
Prekoncepty dětí předškolního věku o tom, jak dítě přichází na svět
Sára Vítková -
Dětské prekoncepty o fungování lidského těla
Andrea Dalajková -
Dětské prekoncepty elementárních přírodovědných pojmů
Klára GAJDOVÁ