Bc. Tereza Chlumská

Master's thesis

Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně

The synergistic effect of IMC tools in designing a marketing campaign
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o rozdílech klasické a integrované marketingové komunikace. Hlavním cílem a přínosem této práce je, že kriticky hodnotí společnost Česká pojišťovna, a.s. z hlediska využívání integrované marketingové komunikace a navrhuje lepší využití komunikačních nástrojů IMK. Práce se zabývá definováním různých typů synergických efektů a využitím těchto efektů při tvorbě komunikační …more
Abstract:
This diploma thesis discusses the differences between classical and integrated marketing communication. Main objective and the contribution of this thesis is to critically evaluate the Czech insurance agency, a. s. in terms of the use of integrated marketing communication and proposes improved use of IMC communication tools. The diploma thesis deals with defining various types of synergic effects and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Jiří Šnajdar

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní