Alena Caisová

Master's thesis

Juice and nectar consumer behaviour. Marketing research in cooperation with Pfanner, spol. s r. o.

Nákupní chování spotřebitelek džusů a nektarů. Marketingový průzkum ve spolupráci s Pfanner, spol. s r.o.
Abstract:
Teoretická část práce je rozdělena do dvou bloků, první objasňuje nákupní chování spotřebitele se zaměřením na modely nákupního chování, na hlavní faktory ovlivňující nákupní chování a na kupní rozhodovací proces. Druhý blok této části se zabývá dvěma metodami průzkumu trhu, pozorováním a dotazováním. V praktické části je představena společnost Pfanner a výsledky sekundárních dat získaných z databáze …more
Abstract:
In the theoretical part the thesis focus on consumer behavior and marketing research. Describes three models of buyer behaviour, main factors influencing the behaviour and the purchase decision-making proces. The second part of the thesis presents results of the primary marketing research.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2009
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Oldřich Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13148

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management