Alena Caisová

Master's thesis

Juice and nectar consumer behaviour. Marketing research in cooperation with Pfanner, spol. s r. o.

Nákupní chování spotřebitelek džusů a nektarů. Marketingový průzkum ve spolupráci s Pfanner, spol. s r.o.
Anotácia:
Teoretická část práce je rozdělena do dvou bloků, první objasňuje nákupní chování spotřebitele se zaměřením na modely nákupního chování, na hlavní faktory ovlivňující nákupní chování a na kupní rozhodovací proces. Druhý blok této části se zabývá dvěma metodami průzkumu trhu, pozorováním a dotazováním. V praktické části je představena společnost Pfanner a výsledky sekundárních dat získaných z databáze …viac
Abstract:
In the theoretical part the thesis focus on consumer behavior and marketing research. Describes three models of buyer behaviour, main factors influencing the behaviour and the purchase decision-making proces. The second part of the thesis presents results of the primary marketing research.
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
  • Vedúci: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13148

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management