Analýza marketingového řízení vybraného minipivovaru – Michael Škorňa
Michael Škorňa
Bakalářská práce
Analýza marketingového řízení vybraného minipivovaru
The Analysis of Marketing Management of the Selected Mini-brewery
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového řízení ve vybraném minipivovaru s cílem navrhnout případná zlepšení. V teoretické části je zpracován vývoj pivovarnictví, výroba piva a literární rešerše na marketingové analýzy. Praktická část obsahuje představení společnosti Polivar, marketingový mix, SWOT analýzu, Porterův model pěti sil, PESTEL analýzu a marketingový průzkum, ze kterého v závěrečné …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing management in the selected microbrewery with the aim to propose a potential improvement. The theoretical part concentrates on the development of brewing, beer production and literary research for the marketing analysis. The practical part consists of the introduction of the company Polivar, marketing mix, SWOT analysis, Porter's five forces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Škorňa, Michael. Analýza marketingového řízení vybraného minipivovaru. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace minipivovaru
Tomáš Navrátil -
Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice
Nikola Pálková -
Analýza marketingového řízení pivovaru Hasič
David Ťapťuch -
SWOT analýza vybraného minipivovaru
Dominika KONRÁDOVÁ -
Návrh vhodných doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti pro vybraný minipivovar
Kamila Kolajová -
Návrh online marketingové komunikace pro minipivovar
Adéla Zachová -
Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice
Nikola Pálková -
Analýza konkurenceschopnosti ve vybraném minipivovaru
Marie Pomajbíková