Michael Škorňa

Bachelor's thesis

Analýza marketingového řízení vybraného minipivovaru

The Analysis of Marketing Management of the Selected Mini-brewery
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového řízení ve vybraném minipivovaru s cílem navrhnout případná zlepšení. V teoretické části je zpracován vývoj pivovarnictví, výroba piva a literární rešerše na marketingové analýzy. Praktická část obsahuje představení společnosti Polivar, marketingový mix, SWOT analýzu, Porterův model pěti sil, PESTEL analýzu a marketingový průzkum, ze kterého v závěrečné …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing management in the selected microbrewery with the aim to propose a potential improvement. The theoretical part concentrates on the development of brewing, beer production and literary research for the marketing analysis. The practical part consists of the introduction of the company Polivar, marketing mix, SWOT analysis, Porter's five forces …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Škorňa, Michael. Analýza marketingového řízení vybraného minipivovaru. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics