Nikolaj Havrila

Bakalářská práce

Spôsoby vybavenia sťažnosti vo verejnej správe

Method Equipment Complaint in Public Administration
Abstract:
The purpose and aim of this thesis was to bring the issue of how to respond to complaints in public administration. The first chapter focuses on the theoretical definition of public administration and related law and public administration in dealing with complaints from citizens. In the second chapter I dealt with the analysis of substantive modifications complaints, which are based on the complaints …více
Abstract:
Zámerom a cieľom tejto bakalárskej práce bolo priblížiť problematiku spôsobov vybavenia sťažností vo verejnej správe. Prvá kapitola sa zameriava na teoretické vymedzenie verejnej správy a vzťahu práva a verejnej správy pri riešení sťažností zo strany občanov. V druhej kapitole som sa venoval analýze hmotnoprávnej úpravy sťažností, ktorá vychádza zo zákona o sťažnostiach. Tretia kapitola prináša samotný …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2013
  • Vedoucí: JUDr. Petra Andorová, PhD.
  • Oponent: JUDr. Katarína Donovalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK