Podpora školní připravenosti pomocí montessori metod u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí – Bc. Veronika Masnicová
Bc. Veronika Masnicová
Bachelor's thesis
Podpora školní připravenosti pomocí montessori metod u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Supporting School Preparedness by Applying Montessori Methods in Children from Socially Disadvantaged Environment
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o podpoře školní připravenosti pomocí montessori metod u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Obsahuje popis sociálně znevýhodněného prostředí, popis školní připravenosti a zralosti ve vztahu k vývojovým charakteristikám předškolního dítěte. Práce se také zaměřuje na Montessori metody a možnosti ukotvení v kontextu práce s dítětem předškolního věku. Zabývá se také již …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of Montessori method of education for children from socially disadvantaged environment. It contains description of socially disadvantaged environment, description of prepared learning environment and educational maturity in relation to development characteristics of preschool child. The thesis also focuses on Montessori method of education and possibilities of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/v48ji/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Marta Kolaříková, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. PaedDr. Kamil Janiš, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MASNICOVÁ, Veronika. \textit{Podpora školní připravenosti pomocí montessori metod u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, Faculty of Public Policies in Opava. 2020. Available from: https://theses.cz/id/qv6abn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v OpavěSilesian University in Opava
Faculty of Public Policies in OpavaBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social Pathology and Prevention
Theses on a related topic
-
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Sociálně znevýhodněné prostředí a počáteční vzdělávání dítěte
Pavla Strýčková -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí
Irena Ihmová -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová