Filip Šuška

Diplomová práce

Tvorba marketingové strategie internetového obchodu OriginálníBrýle.cz

Marketing strategy of the internet shop OriginálníBrýle.cz
Anotace:
Cíl práce je seznámit čtenáře s aktuálními trendy marketingu na internetu a jejich využití pro tvorbu marketingové strategie začínajícího internetového obchodu OriginálníBrýle.cz. V první části se zabývám srovnáním e-komerce v České republice s ostatními státy Evropské unie. V této části také uvedu základní marketingové pojmy upravené pro prostředí internetu. V druhé části práce zmapuji samotný trh …více
Abstract:
The objective of the thesis is to inform about new trends in internet marketing and its application for creation of the marketing strategy of the beginning internet shop Originálníbrýle.cz. In the first part, I compare e-commerce in Czech Republic with other states of European Union. In this part I also explain traditional marketing terms and their adaptation to changing environment of internet. In …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
  • Vedoucí: Jiří Sedláček
  • Oponent: Lena Malačka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48756

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod