Maksym Leontiev

Diplomová práce

ROLE OF SOCIAL MEDIA IN COMPANY’S CULTURE

Role sociálních medií ve firemní kultuře
Anotace:
V současné době závisí úspěch organizace nejen na ekonomických faktorech, ale také na schopnosti správně regulovat komunikaci v rámci společnosti. Cílem práce je zhodnotit závislost firemní kultury na sociálních médiích. K dosažení tohoto cíle autor stanoví řadu úkolů:•Studium teoretických aspektů interní komunikace (typy, nástroje, funkce, způsoby hodnocení efektivnosti) - 1. kapitola •Zkoumání 10 …více
Abstract:
Nowadays, the success of an organization depends not only on economic factors, but also on the ability to correctly regulate communications within the company. The goal of this thesis is to assess the dependence of the company's culture on the social media. To achieve this goal, the author sets a number of tasks:•To study the theoretical aspects of internal communications (types, tools, features, ways …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 9. 2020
  • Vedoucí: Antonín Pavlíček
  • Oponent: Ladislav Luc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78084