ROLE OF SOCIAL MEDIA IN COMPANY’S CULTURE – Maksym Leontiev
Maksym Leontiev
Diplomová práce
ROLE OF SOCIAL MEDIA IN COMPANY’S CULTURE
Role sociálních medií ve firemní kultuře
Anotace:
V současné době závisí úspěch organizace nejen na ekonomických faktorech, ale také na schopnosti správně regulovat komunikaci v rámci společnosti. Cílem práce je zhodnotit závislost firemní kultury na sociálních médiích. K dosažení tohoto cíle autor stanoví řadu úkolů:•Studium teoretických aspektů interní komunikace (typy, nástroje, funkce, způsoby hodnocení efektivnosti) - 1. kapitola •Zkoumání 10 …víceAbstract:
Nowadays, the success of an organization depends not only on economic factors, but also on the ability to correctly regulate communications within the company. The goal of this thesis is to assess the dependence of the company's culture on the social media. To achieve this goal, the author sets a number of tasks:•To study the theoretical aspects of internal communications (types, tools, features, ways …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78084
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2020
- Vedoucí: Antonín Pavlíček
- Oponent: Ladislav Luc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78084
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Privacy and security in social media
Viktoriya Jukova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
History of Social Media
Kristina Grebenshchikova -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Získávání a výběr zaměstnanců ve společnosti My Media s. r. o.
Christine Yacoubová